Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze grupa Słoneczka Maj 2025
Tydzień I - Puk, puk, to ja sztuka
rozwijanie mowy, synchroniczna gra na instrumentach, zapoznanie z postacią kompozytora, rozwijanie wrażliwości muzycznej.
zapoznanie z monetami i banknotami, wdrażanie do posługiwania się pieniędzmi, rozwijanie sprawności fizycznej, kształtowanie prawidłowej postawy.
ilustrowanie piosenki ruchem, wyrabianie poczucia rytmu, poznawanie zawodów związanych z produkcją telewizyjną i filmową, rozwijanie umiejętności odgrywania ról.
rozwijanie sprawności fizycznej, kształtowanie prawidłowej postawy, rozwijanie kreatywności, rozwijanie umiejętności pracy w grupach.
rozwijanie wyobraźni, dbanie o porządek na stanowisku pracy, rozwijanie sprawności manualnej, rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
Tydzień II – W świecie zwierząt
rozwijanie mowy, zdobywanie wiedzy o zwierzętach zamieszkujących sawannę, rozwijanie sprawności manualnej, rozwijanie wiedzy przyrodniczej.
rozwijanie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych, rozwijanie umiejętności posługiwania się liczebnikami porządkowymi, rozwijanie sprawności fizycznej, kształtowanie prawidłowej postawy.
rozwijanie umiejętności łączenia ruchu z piosenką, wyrabianie szybkiej reakcji na ustalone sygnały, wzbogacanie wiedzy o zwierzętach zamieszkujących morza i oceany, wzbogacanie wiedzy o wodach na Ziemi.
rozwijanie sprawności fizycznej, kształtowanie prawidłowej postawy, wzbogacanie wiedzy na temat zwierząt zamieszkujących pola i lasy, rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
rozwijanie sprawności manualnej, zdobywanie wiedzy o różnych gatunkach ryb, rozwijanie umiejętności pracy w grupie, rozwijanie umiejętności tworzenia kodu.
Tydzień III – Co w trawie piszczy?
rozwijanie mowy, zapoznanie ze sposobami przystosowywania się zwierząt do życia w danym otoczeniu, rozwijanie sprawności manualnej, rozbudzanie wrażliwości estetycznej.
rozwijanie umiejętności liczenia, utrwalanie zasad układania rytmu, rozwijanie sprawności fizycznej, dbanie o dokładność wykonywania ćwiczeń.
rozwijanie słuchu muzycznego, kształtowanie percepcji słuchowo-ruchowej, rozwijanie mowy, wyjaśnianie znaczenia pszczół dla człowieka i przyrody.
rozwijanie sprawności fizycznej, dbanie o dokładność wykonywania ćwiczeń, rozwijanie postawy badawczej, rozwijanie zainteresowania różnymi technikami plastycznymi.
rozwijanie sprawności manualnej, wyrażanie swoich spostrzeżeń w ekspresji plastycznej, rozwijanie funkcji poznawczych, integracja grupy.
utrwalanie dodawania i odejmowania, rozwijanie kreatywności, rozwijanie sprawności fizycznej, dbanie o dokładność wykonywania ćwiczeń.
wyrabianie swobody ruchów podczas piosenki w rytmie trójdzielnym, rozwijanie umiejętności uczestnictwa we wspólnej zabawie, rozwijanie mowy, rozwijanie ekspresji twórczej.
rozwijanie sprawności fizycznej, dbanie o dokładność wykonywania ćwiczeń, rozwijanie zainteresowań badawczych, rozwijanie mowy.
rozwijanie sprawności manualnej, dbanie o porządek na stanowisku pracy, rozwijanie myślenia logicznego, rozwijanie umiejętności analizy i syntezy na poziomie głoski.